-skriv din rubrik här-

Det finns så mkt som jag skulle vilja skriva om idag, men inget som jag skriver känns som om det är bra nog för att uttrycka det jag vill säga. Jag hatar att klaga inför personer som egentligen inte har ngt med problemet att göra, och just nu är den enda som skapar problem jag.


Nu ska jag hur som helst göra mig en smoothie och en macka, och sätta mig ner och försöka att planera lite. vi har livstilsprojekt i skolan där man ska försöka ändra på ngt i sin livstill. Jag ska börja planera mera och just nu ligger jag efter i min planering om när jag ska planera, så det är väll bara att sätta fart antar jag.

   


bild från förra året...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0