de senaste dagarna

fredag

gick efter att ha spelat in en inte så fullt ambitiöst medgk film ut i solen och åt ben & jerrys och jordgubbar. VÅREN ÄR HÄR!!! (ok de e typ trefje inlägget i rad jag skriver det, men det är ju sååå nice)

lördag

JAg åkte tillsammans med Olli, Hc och Cörw till kista och kollade på Waterfor Elephants. BTW en film som jag absolut kan rekomendera!! riktigt bra!!! :)

hehe juste det hände en liten rolig sak på vägen hem... JAg hoppade tillsammas med olli och hc på fel buss. Alltså en buss som inte gick hem till mig utan bara hem till dom, så jag fick lite halvt spontant sova hemma hos dom :):)

söndag

hela, och då menar jag HELA dagen spenderade jag i en gympa hall. 08:00 till 20:00. Först på gympatävling med min barn som jag tränar och sen egen träning. Jag var ngt trött när jag kom hem!

måndag

efter att ha sovit i 14h och såsat mig igenom förmiddagen mötte jag upp i stan med Cornelia och Carro. Dock så mådde jag inte spec bra efter en stund shopping så det vart ingen träning för mig, men jag tycker ändå att det vart en mysig dag i stan :)

tisdag

igår flög jag upp till kiruna där jag nu beinner mig . Men mer om detta i senare inlägg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0